”ဇကားသ္”ေခၚ ဆင္းရဲသားဘ၀ ျမွင္႔တင္ေရးခြန္
မြတ္စလင္မ္ဟူသည္ မိမိ၏႐ုပ္ပိုင္းႏွင့္စိတ္ပိုင္းကို
ထာ၀ရအရွင္ျပစနစ္ဇယားအတုိင္း ေန ထိုင္ရသကဲ့သို႔ မိမိတို႔ပိုင္ဆိုင္ေသာ
ပစၥည္းမ်ားအနက္ ႏွစ္စဥ္အခ်ဳိးအစားအလိုက္ ဆင္းရဲ သားမ်ားႏွင္႔ အေရးေပၚလုိအပ္
သူမ်ားအတြက္ ဘ၀ျမွင္႔တင္ေရးရန္ပံုေငြခြန္ ေပးေဆာင္ရ သည္မွာလည္း
တာ၀န္တစ္ရပ္ျဖစ္သည္။ ဇကားသ္(ေခၚ)ဆင္းရဲသားမ်ားႏွင္႔အေရးေပၚ
လုိအပ္သူမ်ားအတြက္ ဘ၀ျမွင္႔တင္ေရးရန္ပံုေငြခြန္ ေပးေဆာင္ရေသာအေၾကာင္းရင္း
သည္ လူ႕အဖြဲ႕အစည္းၾကီးအတြင္း ဆင္းရဲလြန္းျခင္း၊
ခ်မ္းသာလြန္းျခင္းဟူေသာဆင္းရဲ ခ်မ္း သာကြာဟခ်က္ကို ညႇိေပးေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။
ဇကားသ္ဟူေသာ ဆင္းရဲသားမ်ားအတြက္ရန္ပံုေငြခြန္သည္ စားရမဲ့ေသာက္ရမဲ့ဆင္းရဲ
သားမ်ားကို တစ္ လုပ္တစ္ဖ႔ဲေကြၽးေမြးရန္သက္သက္မဟုတ္ေပ။ ထိုဆင္းရဲသားမ်ားကို
ဆင္းရဲသည့္ ဘ၀မွလြတ္ေျမာက္ရန္ အတြက္ အရင္းအႏွီးမတည္၍ ခ်မ္းသာၾကယ္၀ႏိုင္
သည္႔ စီပြားေရးလမ္းေၾကာင္းေပၚသို႔ တြန္းပို႔ေပးျခင္းျဖစ္သည္။
ဆင္းရဲသားမ်ားႏွင္႔လုိ အပ္ခ်က္ရွိသူမ်ား ကုိေပး ကမ္းလွဴဒါန္းရမည့္
တာ၀န္မွာ(အီမာန္)သက္၀င္ယုံၾကည္မွဳႏွင္႔ ထပ္တူထပ္မွ် ျဖစ္သည္။ အခ်ိန္ေနရာေဒသ
သတ္မွတ္ခ်က္ မရွိေပ။(ကုရ္အာန္၂း၁၇၇)
ဇကားသ္သည္ မိမိေဆြမ်ဳိးသားခ်င္းမ်ားအတြက္ ပထမဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ရမည္ျဖစ္
သည္။ လူ႕အဖြဲ႕အစည္းႀကီးအတြင္းရွိ လူသားမ်ားသည္
မိမိတို႔၏ေဆြမ်ဳိးသားခ်င္းမ်ား၏ လုိအပ္ခ်က္ မ်ားကုိ ဦးစားေပး
ေဆာင္ရြက္္ႏိုင္ျခင္းျဖင့္ ဆင္းရဲသားအမ်ားစုအတြက္ ဆင္းရဲ မႈဘ၀မွ
လြတ္ေျမာက္ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။
လူ႕အဖြဲ႕အစည္းႀကီးအတြင္းရွိ လူသားတိုင္းသည္တစ္နည္းအားျဖင့္ ဆက္ႏြယ္လ်က္
ရွိေသာေဆြမ်ဳိးသား ခ်င္းမ်ားျဖစ္သည္။ လူတစ္ဦးခ်င္းသည္လည္းေကာင္း မိသားစုတစ္
စုခ်င္းသည္ လည္းေကာင္းလူ႕အ ဖြဲ႕အစည္းႀကီးအတြင္းရွိ
လူတိုင္းလူတိုင္းမိသားစုတိုင္း မိသားစုတိုင္း
စား၀တ္ေနေရးႏွင့္လိုအပ္ခ်က္အား လံုး ေခ်ာေမြ႕ရမည့္တာ၀န္မွာ မြတ္စ
လင္မ္တိုင္းအေပၚတြင္ တာ၀န္တစ္ရပ္ ျဖစ္သည္။
ဇကားသ္ဟူသည္ အရဗီေ၀ါဟာရျဖစ္၍ အဓိပၸာယ္မွာ တိုးပြားျခင္းသည္။
မိမိပိုင္ပစၥည္းဥစၥာ တိုးပြားျခင္းမွွ အျခားဆင္းရဲသားမိသားစုမ်ား၏
ဥစၥာပစၥည္းမ်ားကိုပါတိုးပြားေစျခင္း ျဖစ္ သည္။
လူ႔အဖြဲ႔အစည္းၾကီးအတြင္းတြင္ မ်ားေသာအားျဖင့္ ခိုးဆိုးလုယက္၊
တိုက္ခိုက္သတ္ျဖတ္ျခင္းမ်ားမွာ ဆာ ေလာင္ငတ္မြတ္၊ လိုလားေတာင့္တရာမွတစ္ဆင့္၊
ဆင္းရဲလြန္းျခင္း၏ဒဏ္၊ လူရာမ ဝင္လြန္းဟုခံစားရ ျခင္း၏ဒဏ္၊ အနိွမ္ခံရသည္ဟု
ထင္ျမင္စဲြမွတ္လာသည့္ဒဏ္စသည့္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာဒဏ္ရာဒဏ္ခ်က္
ေပါင္းမ်ားစြာမွ အေျခခံျဖစ္ေပၚလာျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ ဆာေလာင္ ငတ္မြတ္ျခင္းဒဏ္၊
လိုလားေတာင့္တ ျခင္းဒဏ္မ်ားကို က်င့္သားရေစရန္၊ ဆာေလာင္ငတ္မြတ္လာလွ်င္လည္း
စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာစြမ္းရည္ကုိ မ
ယိမ္းမယုိင္ၾကံ႔ၾကံ႔ခုိင္တည္ျမဲနိုင္္ေစရန္ ဥပုသ္ သီလကို
ျပဌာန္းထားသက႔ဲသုိ႔ ဥပုသ္သီလေစာင့္ထိန္းျခင္း ျဖင္႔
ဆင္းရဲသားမ်ား၏စားရမဲဲ့ေသာက္ရမဲ့ဘဝကို လက္ေတြ႔ခံစားလာၾကေသာ
မြတ္စလင္မ္မ်ားသည္(ဇ ကားသ္)ေခၚ ဆင္းရဲသား မ်ား၏ ဘ၀လုံျခံဳေရးခြန္ကုုိလည္း
လုိလုိလားလား ေပးေဆာင္ႏွိဳင္ရန္ျဖစ္သည္။
ထုိကဲ့သို႔ေသာ ဇကားသ္ ဆင္းရဲသားမ်ားအတြက္ ရန္ပံုေငြခြန္သည္ မေပးမေနရျပဌာန္း
ခ်က္ ဥပေဒျဖစ္ သည္။ ကုရ္အာန္၉း၆၀ တြင္-
(ဧကန္ဆြသ္ကဟ္ (ဇကားသ္)သည္ ဆင္းရဲႏြမ္းပါးသူတုိ႔ အဖုိ႔လည္းေကာင္း၊
လုိအပ္ခ်က္္ရွိေနသူတုိ႔အ ဖုိ႔လည္းေကာင္း၊ ဇကားသ္ႏွင္႔စပ္လွ်င္း၍
အမွဳထမ္းသူတုိ႔အဖုိ႔လည္းေကာင္း၊ အမွန္ တရားဘက္သုိ႔ စိတ္
ညႊတ္လာေစႏွဳိင္သူမ်ားအတြက္လည္းေကာင္း၊ အခ်ဳပ္အေႏွာင္တြင္
ရွိေနသူတုိ႔အဖုိ႔လည္ေကာင္း၊ ေၾကြး ျမီပိေနသူမ်ားအဖုိ႔လည္းေကာင္း၊
အရွင္႔လမ္းတြင္ရွိေနသူမ်ား အဖုိ႔လည္းေကာင္း ခရီးသည္မ်ားအဖုိ႔
လည္းေကာင္းျဖစ္သည္။ ဤသည္ကား အရွင္ျမတ္ထံမွျပဌာန္းထားေသာ ပညတ္ခ်က္ျဖစ္သည္။
အရွင္ ျမတ္သည္ အၾကြင္းမ႔ဲသိေသာ ဆင္ျခင္တုံတ ရားႏွင္္႔ ျပည္႔စုံေသာ
အရွင္ျဖစ္သည္။)
ဇကားသ္စားထုိက္သူ(၈)မ်ုိဳးအနက္(၀လ္အားေမလီးန္)ဇကားသ္ႏွင္႔စပ္လွ်င္း၍အမွဳထမ္း
မ်ားကုိလည္းဇကာသ္ေငြမွ၄င္းတုိ႔၏လုပ္အားခကုိ ေပးေဆာင္ရမည္ဟုျပဌာန္းထားသည္။
ဆုိလုိရင္း အဓိပၸါယ္မွာ ဇကာသ္ႏွင္႔ စပ္လ်င္း၍ အစုိးရကျဖစ္ေစ အဖြ႔ဲ
အစည္းကျဖစ္ေစ ကမကထျပဳ၍ ဇကာသ္ကုိခြဲေ၀ ေပးရာ၌ တိတိက်က်ေဆာင္ရြက္ရမည္႔
တာ၀န္ရွိသည္။
တမန္ေတာ္ျမတ္(အရွင္၏ေအးျငိမ္းမွဳအေပါင္းခေညာင္းပါေစ)
ေခတ္ႏွင္႔ခလီဖါဟ္ၾကီးေလး ပါးေခတ္တုိ႔ တြင္ ဇကာသ္ကုုိေကာက္ခံရာတြင္
စာရင္းဇယားကြ်မ္းက်င္ေသာ သူမ်ားျဖင္႔္ ဖြြဲ႔စည္း ထားေသာအဖြ႔ဲကဦး
ေဆာင္ေကာက္ခံသည္။ ေကာက္ခံရာတြင္လည္း ခ်မ္းသာသူ မ်ား၏ပုိလွ်ံေငြေၾကးႏွင္႔
ဆင္းရဲသူမ်ား၏လုိအပ္ခ်က္ကုိ တြက္ခ်က္္၍ အခ်ိဳးအစားအ လုိက္ေကာက္ ခံေပးေ၀
သည္႔စနစ္ကုိက်င္႔သုံးခဲ႔သည္။ ထုိက္သင္႔ေသာဇကာသ္အေရ အ တြက္ထက္
ပုိေပးလုိသူမဟာသာ၀ကမ်ားက ေမတၱာရပ္ခံခ႔ဲသည္ကုိတမန္ေတာ္ျမတ္(အ
ရွင္၏ေအးျငိမ္းမွဳအေပါင္းခေညာင္း ပါေစ)ကလက္ခံ၍ေကာင္းျခီးမဂၤလာေပးခ႔ဲေၾကာင္း
(အဟ္မဒ္၏ မြတ္စနသ္က်မ္း ဇကာသ္က႑) တြင္ေဖၚျပထားသည္။
ဇကာသ္စနစ္နည္းလမ္းတိက်မႈအေရးၾကီးပုံ
ယေန႔မြတ္စလင္မ္ႏုိင္ငံံမ်ားႏွင္႔ မြတ္စလင္မ္အမ်ားစုသည္
ဇကာသ္ေကာက္ခံေပးေ၀ေရး စနစ္ အားနည္း မွဳေၾကာင္႔ ဆင္းရဲခ်မ္းသာကြာဟႏွဳန္း သည္
ႏွစ္စဥ္ႏွင္႔အ မွ်ပုိမုိမ်ားျပား လာသည္ ကုိိ ေတြ႔ရေပသည္။ ကြ်န္
ေတာ္တုိ႔၀န္းက်င္တြင္ ေခတ္အဆက္ဆက္မွယေန႔တုိင္ မြတ္စလင္မ္မ်ားအတြင္း
ဇကာသ္ေတာင္းခံသူ လူတန္းစားတစ္ရပ္ဟူ၍ သီးျခားေပၚေပါက္ လွ်က္ရွိလာသည္။ ဥပမာ
ဒီႏွစ္လင္ႏွင္႔မယား ႏွစ္ေယာက္မွ ေနာင္္ႏွစ္ကေလးမ်ားပါ
ဇကာသ္ေတာင္းရန္ပါ၀င္လာေလသည္။ ကုရ္အာန္ကျပဌာန္းေသာ ဇကာသ္စ နစ္သည္
ဒီႏွစ္မိသားစုတစ္စုအား ရင္းႏွီးမ တည္ေပးလုိက္ျခင္းျဖင္႔ ထုိမိသားစုသည္
ေနာင္ႏွစ္ဇကာသ္ ယူရန္မလုိဘဲ ဇကာသ္ျပန္ထုတ္ႏွဳိင္သူျဖစ္ရမည္။
ဇကာသ္ကုိစနစ္တစ္က်အသုံးျပဳႏွဳိင္ျခင္းျဖင္႔ ႏွစ္စဥ္ ဇ ကာသ္ေတာင္းသူေလွ်ာ႔
နည္းလာျပီး ဇကာသ္ထုတ္ႏွဳိင္သူ ပုိမုိမ်ားလ မည္ျဖစ္သည္။
ကုရ္အာန္ကျပဌာန္းေသာဇကာသ္စနစ္ကုိမြတ္စလင္မ္မ်ားကေဆာင္ရြက္ႏွဳိင္စြမ္းမရွိသည္႔
အတြက္ ကမာၻႏွင္႔အ၀ွမ္း မြတ္စလင္မ္ႏုိင္ငံမ်ားႏွင္႔
မြတ္စလင္မ္အမ်ားစုအတြင္းဆင္းရဲခ်မ္း သာ ကြာ ဟမွဳ ႏွစ္စဥ္ တုိးပြားလာသည္ကုိ
ေတြ႔ရေပသည္။
သုိ႔ရာတြင္ ကမာၻခ်မ္းသာေသာ ႏွဳိင္ငံၾကီးမ်ား၏ အခြန္ေကာက္ခံျခင္းႏွင္႔
ထုိအခြန္မ်ားကုိ ၄င္းတုိ႔ႏွဳိင္ငံအတြင္းရွိ လစာနည္း၀န္ထမ္းမ်ားႏွင္႔
ပင္စင္စားမ်ား၏ဘ၀လုံျခံဳေရးကုိတာ၀န္ ယူထား ပုံ နည္းစနစ္မွာ
ကုရ္အာန္ကျပဌာန္းေသာစနစ္ႏွင္႔ တူေနသည္ကုိေတြ႔ရေပသည္။
ထုိႏုိင္ငံမ်ားအတြင္းရွိ္လူအမ်ားစုသည္ လူလတ္တန္းစားမ်ားျဖစ္သည္။
ရုတ္တရက္က်မ္း မာေရးေၾကာင္႔ေသာ္ လည္ေကာင္း အလုပ္ရပ္စဲျခင္း
ခံရသည္ေသာ္လည္းေကာင္း အစုိးရကေကာက္ ခံထားေသာအခြန္မ်ားမွ
အလုံအေလာက္ေထာက္ပံ႔သည္။ ထုိႏုိင္ငံမ်ား တြင္ ေတာင္းရမ္းစားေသာက္ေသာ
လူတန္းစားဟူ၍ သီးျခားမရွိေပ။
ကုရ္အာန္ျပဇကာသ္စနစ္သည္ ဆင္းရဲသားလူတန္းစားပေပ်ာက္ျပီး လူတုိင္းတူညီစြာဘ၀
ရပ္တည္ႏွဳိင္ေရးျဖစ္သည္႔အတြက္ ဇကာသ္တာ၀န္မေက်သူမ်ားႏွင္႔စပ္လွ်င္၍
က်မ္းျမတ္ ကုရ္အာန္ ၄၁း၇တြင္(အၾကင္သူတုိ႔သည္ဇကာသ္တာ၀န္ကုိမေက်ျပြန္ပါက
တမလြန္တြင္
အလႅာဟ္ရွင္ကုိမယုံၾကည္ေသာ(ကာေဖရူးန္)ဘ၀ႏွင္႔ရွင္ထၾကရသူမ်ားျဖစ္မည္။)
ေဖၚျပပါ ဗ်ာဒိတ္အားျဖင္႔ အစၥ လာမ္သာသနာတြင္ ဇကာသ္တာ၀န္သည္ အလြန္အေရး
ပါေၾကာင္း သိႏွဳိင္ ေပသည္။
ဆြသ္ကဟ္ (ဇကာသ္)ေပးေဆာင္ျခင္း၏သေဘာသည္ စပါးတစ္ေစ႔ကုိစိုက္လွ်င္
စပါးတစ္ႏွံတစ္ႏွံတြင္ စပါးေစ႔တစ္ရာစီပါေသာ
အႏွံခုႏွစ္ႏွံပါသည္႔စပါးတစ္ပင္ေပါက္သက႔ဲသုိ႔ ဇကာသ္ေပး သူဇကာသ္
လက္ခံရရွိသူႏွစ္ဦးစလုံးအဖုိ႔ ၄င္းတုိ႔၏ စီးးပြားဥစၥာတြင္
အဆေပါင္းမ်ားစြာပုိမုိတုိးပြားမည္ျဖစ္သည္။ (၂း ၂၆၁)
ဇကာသ္၏ မူလရည္ရြယ္ခ်က္သည္ တစ္ဦးေကာင္းတစ္ေယာက္ေကာင္းတုိးပြားမွဳမွ မြတ္
စလင္မ္အသုိက္ အျမံဳတစ္ခုလုံး ၾကီးပြားတုိးတက္ေရးျဖစ္သည္။ ထုိဇကာသ္သည္
မိမိပုိင္ ပစၥည္းဥစၥာ အနက္အခ်ိဳးအစားအ လိုက္ ဆင္းရဲသားမ်ားႏွင္႔အေရးေပၚ
လုိအပ္သူမ်ား၏ ရသင္႔ရထုိက္ေသာ ေငြြျဖစ္သည္။ မိမိပိုင္မဟုတ္ေပ။
ဇကာသ္ထုတ္ရန္တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦး က ဇကာသ္မထုတ္ျခင္း သည္
ဆင္းရဲသားမ်ားႏွင္႔အေရးေပၚလုိအပ္သူမ်ား၏ပုိင္ဆုိင္ေသာ ဥစၥာပစၥည္းကုိ
မတရားစားျခင္းျဖစ္သည္။ သူတစ္ပါး၏ ရသင္႔ရထုိက္ေသာပစၥည္းကုိ မတ
ရားသျဖင္႔စားသုံးျခင္းသည္ မီး က်ည္ခဲကုိ စားျခင္းျဖစ္သည္။
ဥစၥာပစၥည္း လွဴဒါန္းသုံစြဲျခင္းဟူသည္ လုိအပ္သူမ်ား၏ လုိအပ္ခ်က္မ်ားကုိ
ျဖည္႔ဆည္းေပး ရေသာ လူမွဳေရးက႑တစ္ရပ္ပင္ျဖစ္၏။ အစၥလာမ္သာသနာ၀င္
မြတ္စလင္မ္ျဖစ္ပါလွ်က္ လူမွဳေရး က႑တြင္ တာ၀န္မေၾကပါက သာသနာကုိ
ျငင္းပယ္ေသာသူမ်ားဟု က်မ္းျမတ္ ကုရ္အာန္ ၁၀၇း၁မွ၇တြင္=
(အစားေပးေသာေန႔ကုိ ျငင္းပယ္သူအား အသင္မျမင္ေလသေလာ)
(ထုိသူသည္ ဖသက္ဆုိး ကေလးမ်ားကို အဖက္မတန္ ဆက္ဆံသူျဖစ္၏။)
(ထုိ႔ျပင္ထုိသူသည္ စားရမ႔ဲေသာက္ရမ႔ဲမ်ားကုိ
ေၾကြးေမြးရန္တုိက္တြန္းခဲ႔ျခင္းလည္းမရွိေပ။)
(ထုိသူတုိ႔၏ ဆြလာသ္တည္ေဆာက္ မွူသည္ ပ်က္ဆီးဆုံးရွံူးၾကကုန္၏။)
(ထုိသူတုိ႔သည္ ဆြလာသ္တည္ေဆာက္ျခင္း ကုိေမ႔ေလ်ာ႔ ထားၾကကုန္၏။)
(ထုိသူတုိ႔သည္ လူမ်ားကုိ ျပသရန္ ဆြလာသ္ တည္ေဆာက္သူမ်ား ျဖစ္ၾက၏။)
(ထုိ႔ေနာက္ ထုိသူတုိ႔သည္ လုိအပ္သူမ်ား၏ ေတာင္းခံလာေသာ
အေသးအမႊားပစၥည္းမ်ားကိုပင္ ပိတ္ပင္ တားဆီးသူမ်ား ျဖစ္ၾက၏။)
မ်ားေသာအားျဖင္႔ မြတ္စလင္မ္အမ်ားစုသည္ လူမွဳေရးက႑မ်ားတြင္ အားနည္းခ်က္မ်ား
ရွိေနသည္ကုိေတြ႔ရေပသည္။
ကြ်န္ေတာ္တုိ႔၏ပတ္၀န္းက်င္တြင္္အိမ္နီးခ်င္းမိသားစုမ်ားစား ရ
မဲ႔ေသာက္ရမ႔ဲျဖစ္္ေနသည္ကုိလည္း သိၾကသည္။ ဗလီ၀တ္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ ကုရ္အာန္
က်မ္းမ်ားလည္းအျပည္႔ရွိေနပါလွ်က္ လွဳဒါန္းသုံစြဲရာ၌
ဗလီ၀တ္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ကုရ္အာန္ က်မ္းမ်ား ကုိ လွဴဒါန္းသူ ဦးေရကမ်ားျပီး
စားရမ႔ဲအိမ္နီးခ်င္းမ်ားကုိမူ လွဳဒါန္းသူ ဦးေရ က နည္းေနေပသည္။
ထုိနည္းတူစြာ မြတ္စလင္မ္မိသားစုမ်ားအတြင္း မ်ားေသာအားျဖင္႔တစ္အူတုံဆင္း ညီအ
ကုိေမာင္ႏွမအ ရင္းမ်ားအတြင္း၌ပင္လွ်င္ ဆင္းရဲခ်မ္းသာကြာဟမွဳမ်ားက
ရွိေနသည္႔ အ တြက္ ေသြး ရင္းသားရင္းမဟုတ္ေသာမြတ္စလင္မ္မ်ားအဖုိ႔
ဆင္းရဲတြင္းမွလြတ္ႏႈိင္ရန္ မလြယ္ကူေပ။ ထုိ႔ေၾကာင္႔ကုရ္အာန္က
မြတ္စလင္မ္မ်ားသည္ တစ္အူတုံဆင္းညီအကုိအ ရင္းဟူေသာ (အစ္ခ၀သြန္
မြတ္စလင္မ္)ဟုသုံးထားသည္။ မြတ္စလင္မ္မ်ားသည္ ညီအကုိ အရင္းမ်ား
က႔ဲသုိ႔ျဖစ္သည္ဟူေသာ (အစ္ခ၀ါးႏြန္ မြတ္စလင္မ္) ဟုသုံးမ ထားေပ။
ထုိသုိ႔ေသာအေၾကာင္းမ်ားေၾကာင္႔ က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္တြင္ လူမွဳေရးက႑ကုိ သက္၀င္
ယုံၾကည္မွဳႏွင္႔ထပ္တူထပ္မွ် ျပဌာန္းထားသက႔ဲသုိ႔
လူမွဳေရးႏွင္႔ဆက္ႏြယ္ေနေသာဇကာသ္ ပ်က္ကြက္ သူသည္ေကယာမသ္ေန႔တြင္
အလႅာဟ္ရွင္ကုိ မယုံၾကည္ေသာ (ကာဖီရူးန္) ဘ၀ႏွင္႔ ရွင္ထၾကရသူမ်ားျဖစ္မည္ ဟု
ကုရ္အာန္၄၁း၇ ျပဌာန္းထား ျခင္းျဖစ္သည္။
အင္ရွာအလႅာဟ္ ဆက္လက္တင္ျပပါဦးမည္။
ဦးစုိးလြင္ (ျငိမ္းခ်မ္းလွ်ပ္စစ္)
No comments:
Post a Comment