Tuesday 7 August 2012

အခန္း (၁၈) အာခိရသ္ တမလြန္

အခန္း (၁၈) အာခိရသ္ တမလြန္ “နဖ္စ္ ဝိညာဥ္တိုင္းသည္ ေသျခင္းတရား၏ အရသာကို ျမည္းစမ္းၾကရလိမ့္မည္၊ အသင္တို႔သည္ ကိယာမသ္ေခၚ ရွင္ျပန္ထၾကရမည့္ေန႔၌သာလွ်င္ မိမိတို႔၏ (ေကာင္းမႈ၊ မေကာင္းမႈတို႔၏) အက်ိဳးမ်ားကို အျပည့္အစုံ ေပးအပ္ျခင္း ခံၾကရလိမ့္မည္” (ကုရ္အာန္ ၃း၁၈၅)
လူသားတိုင္းသည္ ေသျခင္းတရားကို မလြတ္ကင္းႏိုင္ၾကေခ်။ သို႔ေသာ္ ေသၿပီးေနာက္ ဘာျဖစ္မည္နည္း ဆိုသည္ကို လူသားတို႔၏ ဆင္ျခင္တုံတရားႏွင့္ ဉာဏ္လႊာ အဆင့္ဆင့္တို႔က ထိုးေဖာက္ လႊမ္းၿခဳံ သိႏိုင္စြမ္းမရွိေခ်။ သက္ရွိသက္မဲ့ ေလာကခပ္သိမ္းကို အဆင့္ဆင့္ ျပဳစုပ်ိဳေထာင္ေတာ္မူေသာ ဖန္ဆင္းရွင္ အလႅာဟ္ရွိေတာ္မူျခင္း၊ ဖန္ဆင္းခံၾကရသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္၊ ရွင္ျခင္းႏွင့္ ေသျခင္းတို႔၏ ဆန္းၾကယ္မႈ၊ ေသသည္၏ အျခားမဲ့ တမလြန္ဘဝ စသည္တို႔သည္ လူသားတို႔၏ ဆင္ျခင္တုံတရားႏွင့္ ဉာဏ္လႊာအဆင့္ဆင့္တို႔ လႊမ္းၿခဳံထိုးေဖာက္ သိႏိုင္စြမ္း မရွိေသာ ဂိုက္ဘ္ေခၚ အကြယ္တရားမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အလႅာဟ္သည္ ေခတ္တိုင္း လူမ်ိဳးတိုင္း ေးသတိုင္းတြင္ လူသား နဗီတမန္ေတာ္မ်ား ပြင့္ေစ၍ ဝဟီလမ္းညႊန္ တရားအလင္းမ်ား ေပးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေပသည္။
အလႅာဟ္သည္ ေနာက္ဆုံး ဝဟီလမ္းညႊန္ ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္မွ တစ္ဆင့္ ဂုိက္ဘ္ေခၚ အကြယ္တရားမ်ားရွိေၾကာင္း လူသားတို႔ ဉာဏ္မီႏိုင္သည့္ သက္ေသလကၡဏာေတာ္မ်ား၊ ဥပမာမ်ား ေပးကာ ျပဆိထားေပသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူသားတိုင္းသည္ မိမိထံ ေသျခင္းတရား မဆိုက္ေရာက္မီ မိမိ၏ ဆင္ျခင္တုံတရားကို အသုံးခ်၍ မွန္ကန္ေသာ ဘဝ၏ အဓိပၸယ္ႏွင့္ ေအာင္ျမင္မႈကို ရွာေဖြ ဆန္းစစ္ရေပမည္။
လူသားကို စၾကဝဠာ ေလာကခပ္သိမ္းရွိ အရာတို႔က အက်ိဳးျပဳေနျခင္းသည္ အေၾကာင္းမဲ့ မဟုတ္ေပ၊ အလြန္ႀကီးမားေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ ရွိေန၏။ လူသားသည္ ထို အရာခပ္သိမ္းတို႔၏ ေနာက္ကြယ္မွ ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အလႅာဟ္ကို နာခံကိုးကြယ္ရန္ ျဖစ္သည္။ လူသားသည္ မိမိ၏ လုပ္ရပ္ အားလုံးအတြက္ တမလြန္တြင္ မုခ်ဧကန္ အစားေပးျခင္း ခံရေပမည္။

No comments:

Post a Comment