Tuesday 7 August 2012
ဘရ္ဇတ္ခ္ ၾကားအေျခအေန
ဘရ္ဇတ္ခ္ ၾကားအေျခအေန
ေဖာ္ျပပါ အာယာသ္ေတာ္အရ ‘ဘရ္ဇတ္ခ္’ဟူသည္ လူသား၏ ေသျခင္းႏွင့္ ကိယာမသ္ ရွင္ျပန္ထၾကရမည့္ ေန႔ေတာ္ႀကီးမတိုင္မီ ၾကားအေျခအေနကို ေခၚေပသည္။ လူ႔သမိုင္းအစမွ ေခတ္အဆက္ဆက္ ေသၿပီးသူမ်ား၊ ေနာင္ ေသၾကဦးမည့့္သူအားလုံးသည္ အလႅာဟ္ကို လကၡံသူျဖစ္ေစ၊ ျငင္းပယ္သူျဖစ္ေစ ထိုဘရ္ဇတ္ခ္ ၾကားအေျခအေနသို႔ ေရာက္ၾကရေလသည္။ လူျပန္ျဖစ္ျခင္း၊ တိရစာၦန္ျဖစ္ျခင္း၊ နတ္ျဖစ္ျခင္း၊ မလာအီကဟ္ျဖစ္ျခင္း စသည့္ ဘဝကူးေျပာင္းျခင္း မရွိပါ။ ထိုအေျခအေနတြင္ ေသသူအားလုံးတို႔၏ နဖ္စ္ ဝိညာဥ္တို႔သည္ ရွင္ျပန္ထၾကရမည့္ ေန႔တိုင္ေအာင္ ရွိေနၾကေပသည္။
တမလြန္ဘဝတြင္ လူသား၏ လက္ရွိ ရုပ္ခႏၶာကိုယ္ႀကီးျဖင့္ ရွိေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ နဖ္စ္ ဝိညာဥ္အျဖစ္ ရွိေနျခင္းသာ ျဖစ္၏။ ထိုနဖ္စ္ ဝိညာဥ္သည္ ရွင္ျပန္ထၾကရမည့္ေန႔တြင္ မိမိ၏ေကာင္းမႈ၊ မေကာင္းမႈ အားလုံးတို႔အတြက္ အစားေပးျခင္း ခံၾကရမည္ ျဖစ္ေပသည္။
သို႔ေသာ္ လက္ရွိရုပ္ေလာကသည္ အခ်ိန္ႏွင့္ အာကာသ ကန္႔သတ္မႈ အတြင္း၌ရွိၿပီး တမလြန္သည္ လက္ရွိရုပ္ေလာက၏ အခ်ိန္ႏွင့္ အာကာသ ကန္႔သတ္မႈတို႔မွ ကင္းလြတ္ေနေပရာ နဖ္စ္ ဝိညာဥ္သည္ ကိယာမသ္ ရွင္ျပန္ထၾကရမည့္ေန႔ကို မည္မွ်ၾကာေအာင္ ေစာင့္ေနရသနည္း ဟူေသာ အခ်ိန္ျပႆနာမရွိေခ်။ ထိုေသသူ၏ ကဘရ္သည္ မည္သို႔ရွိသနည္းဟူေသာ ေနရာ(အာကာသ) ျပႆနာလည္း မရွိေခ်။ ရုပ္ေလာကမွ လူသားတို႔ ဉာဏ္မမီႏိုင္ေခ်။ နဖ္စ္ဝိညာဥ္ေလာကကို ရုပ္တရား၏ အခ်ိန္ႏွင့္ အာကာသတို႔ျဖင့္ ေဖာ္ျပႏိုင္စြမ္းလည္း မရွိေခ်။ အလႅာဟ္က ကုရ္အာန္တြင္ ေအာက္ပါအတိုင္း ဥပမာေပး ျပဆိုထား၏။
“ထို (ကိယာမသ္)ေန႔တြင္ ၄င္းတို႔သည္ မိမိတို႔မွာ ရုပ္ေလာကတြင္) ေန႔၏ တစ္နာရီခန္႔မွ်သာ ေနခဲ့ၾကသည္ (ဟု ထင္မွတ္ၾကေပမည္) ” (ကုရ္အာန္ ၁၀း၄၅)
ထို႔အတူ တမလြန္၏ တစ္ေန႔တာသည္ ရုပ္ေလာက၏ ႏွစ္ေပါင္း တစ္ေထာင္ႏွင့္ ညီမွ်၏ (ကုရ္အာန္ ၂၂း၄၇)။ ရုပ္ေလာက၏ ႏွစ္ေပါင္း ငါးေသာင္းႏွင့္ညီမွ်၏။ (ကုရ္အာန္ ၇၀း၄) စသည္ျဖင့္ တင္စားခိုင္းႏႈိင္း ေဖာ္ျပထားေပသည္။ စင္စစ္ တမလြန္ဘဝတြင္ ရုပ္ေလာက၏ အခ်ိန္ႏွင့္ အာကာသ ကင္းလြတ္မႈကို တင္စားေဖာ္ျပျခင္းသာ ျဖစ္၏။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment