Saturday 15 September 2012

ေသျခင္းတရား၏ အရသာ

ေသျခင္းတရား၏ အရသာ
“နဖ္စ္ ဝိညာဥ္တိုင္းသည္ ေသျခင္းတရား၏ အရသာကို ျမည္းစမ္းၾကည့္ၾကရလတၱံ႔။ ထို႔ေနာက္ အသင္တို႔သည္ ငါအရွင္ျမတ္ထံေတာ္သို႔ပင္ ျပန္လည္ ပို႔ေဆာင္ျခင္းကို ခံၾကရေပမည္” (ကုရ္အာန္ ၂၉း၅၇)
“ထို႔ျပင္ အကယ္၍သာ အသင္ ျမင္ခဲ့ရပါလ်င္ (ထိုအျဖစ္ကို မုခ် ေတြ႔ရေပမည္)အလႅာဟ္၏ မလာအိကဟ္ ေကာင္းကင္တမန္တို႔က ကာဖရ္ အလႅာဟ္ကို မယုံၾကည္ ျငင္းပယ္သူတို႔၏ အသက္ကို (၄င္းတို႔ေသခ်ိန္၌) ႏုတ္ယူေသာအခါ ၄င္းတို႔၏ မ်က္ႏွာမ်ားကိုလည္းေကာင္း၊ ၄င္းတို႔၏ ေက်ာက္ကုန္းမ်ားကို လည္းေကာင္း ရုိက္ႏွက္ၾက၍ အသင္တို႔သည္ မီး၏ ျပစ္ဒဏ္ကို ျမည္းစမ္းၾကေလကုန္ ဟု ေျပာဆိုၾကေပမည္” (ကုရ္အာန္ ၈း၅၀)
“……အကယ္၍သာ အသင္ ျမင္ခဲ့ရပါလ်င္ (ထိုအျဖစ္ကို မုခ် ေတြ႔ေပမည္) ထိုအခါဝယ္ မေတာ္မတရား ျပဳသူတို႔သည္ ေသျခင္းတရား၏ ျပင္းထန္မႈ ဒုကၡတို႔၌ က်ေရာက္လ်က္ ရွိၾကကုန္အ့ံ။ ၄င္းျပင္ မလာအိကဟ္ ေကာင္းကင္ တမန္မ်ားသည္ မိမိတို႔ လက္မ်ားကို ဆန္႔တန္းလ်က္ အသင္တို႔သည္ မိမိတို႔၏ နဖ္စ္ဝိညာဥ္မ်ားကို ထုတ္ၾကေလကုန္၊ ယေန႔တြင္မူကား အသင္တို႔သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္အေပၚ၌ မမွန္ကန္ေသာ စကားကိုႀကံဖန္ လီဆယ္၍ ေျပာဆိုသည့္အတြက္ေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ ထိုအရွင္ျမတ္၏ သက္ေသ လကၡဏာေတာ္မ်ားကို မထီမဲ့ျမင္ ျပဳၾကသည့္ အတြက္ေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ယုတ္ညံ့ သိမ္ဖ်င္းေစေသာ ျပစ္ဒဏ္ကို ခံစားၾကရလတၱံ႔ ဟု ေျပာဆိုၾကေပမည္” (ကုရ္အာန္ ၆း၉၃)
“….နဖ္စ္ ဝိညာဥ္သည္ (ေသမည့္သူ၏) လည္ေခ်ာင္းသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ထိုေဝဒနာရွင္၏ အနီးရွိသူတို႔က (၄င္းကိုကယ္ရန္) မန္းမႈတ္မည့္သူ ရွိပါသေလာ ဟု ဟစ္ေအာ္ ေမးျမန္းၾကေပမည္။ စင္စစ္ ဤအခ်ိန္သည္ကား (ေလာကီဘဝမွ)စြန္႔ခြာ ရမည့္အခ်ိန္ျဖစ္သည္ ဟု ထို(ေသမည့္)သူ ယုံၾကည္လ်က္ ရွိေပမည္။ ထို႔ျပင္ ဒုကၡသည္ ဒုကၡေပၚ၌ ထပ္ဆင့္၍ သြားေပမည္။ ထိုေန႔တြင္ အသင့္အား ဖန္ဆင္းေမြျမဴေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္ထံေတာ္သို႔ပင္ ျပန္သြားရေပမည္။ (ကုရ္အာန္ ၇၅း၂၆-၃၀) မုစ္လင္မ္အျဖစ္ေသေလာ့
“ဧကန္မုခ် အၾကင္သူတို႔သည္ အမွန္တရားကို ေသြဖည္ျငင္းပယ္ၾက၍ ေသြဖည္ျငင္းပယ္သူ ကာဖရ္မ်ား အျဖစ္ႏွင့္ပင္ ေသဆုံးၾက၏။ ထိုသို႔ေသာ သူတို႔အနက္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္သည္ (အျပစ္မွ ခ်မ္းသာခြင့္ ရရန္) ကမာၻေျမႏွင့္ အျပည့္ ေရႊကိုေလ်ာ္ေၾကး ေပးေသာ္လည္း (အလႅာဟ္သည္) အလ်င္းသေဘာတူ လကၡံေတာ္မူမည္ မဟုတ္ေပ။ (စင္စစ္)ယင္း သူတို႔ အဖို႔ အလြန္ျပင္းျပနာက်င္ေစေသာ ျပစ္ဒဏ္သာရွိ၏။ ထို႔ျပင္ ယင္းသူတို႔အဖို႔ ကူညီမည့္သူ ဟူ၍လည္း တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ်ပင္ ရွိလိမ့္မည္ မဟုတ္ေပ။ (ကုရ္အာန္ ၃း၉၁)
“နဖ္စ္ ဝိညာဥ္တိုင္းသည္ ေသျခင္းတရား၏ အရသာကိုျမည္းစမ္းရလတၱ႔ံ။ အသင္တို႔သည္ ကိယာမသ္ ရွင္ျပန္ထရမည့္ေန႔၌သာလ်င္ မိမိတို႔၏ (ေကာင္းမႈႏွင့္ ျပစ္မႈမ်ား၏) အက်ိဳးမ်ားကို အျပည့္အစုံေပးအပ္ျခင္း ခံရမည္။ သို႔ျဖစ္ေပရာ အၾကင္သူသည္ ဂ်ဟႏၷာမ္မီးမွ ဖယ္ရွားျခင္းခံရ၍ ဂ်ႏၷသ္နိစၥထာဝရ ၿပီးျပည့္စုံေသာ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈအေျခအေနသို႔ ဝင္ေရာက္ေစျခင္းကို ခံရအ့ံ၊ သို႔ျဖစ္လ်င္ ထိုသူသည္သာလ်င္ စင္စစ္ဧကန္ ေအာင္ျမင္သူ ျဖစ္ေပမည္။ (အမွန္ေသာ္ကား တမလြန္သည္သာ ထာဝရၿပီး ျပည့္စုံေသာ (ၿငိမ္းခ်မ္းမႈျဖစ္၍) ဤေလာကီဘဝသည္ကား ထင္ေရာင္ထင္မွား ျဖစ္ေစေသာ ပစၥည္းမွ်သာျဖစ္သည္။ (ကုရ္အာန္ ၃း၁၈၅)
“ေျပာေလာ့…..ငါ၏ ဆြလာသ္တည္ေဆာက္မႈ၊ ငါ၏ စြန္႔လႊတ္မႈ၊ ငါ၏ အသက္ရွင္ျခင္းႏွင့္ ငါ၏ အသက္ေသျခင္းတို႔သည္ ေလာကခပ္သိမ္းတို႔ကို ေမြးျမဴဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ အတြက္သာတည္း” (ကုရ္အာန္ ၆း၁၆၂)
လူတိုင္းကို ေသျခင္းတံခါးဆီသို႔ အခ်ိန္က တြန္းပို႔ေနသည္။ ဖန္ဆင္းရွင္အလႅာဟ္ကိုေတြ႔ရန္ အဆင္သင့္ျဖစ္ၾကၿပီေလာ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ရွင္ျခင္းသည္ အလႅာဟ္အတြက္ ျဖစ္ၿပီေလာ။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ အလႅာဟ္ကို ဆန္႔က်င္သူမ်ား ျဖစ္ေနသေလာ။ အသက္ရွင္ေနေသးေရြ႔ ျပဳျပင္ရန္ ေနာက္မက်ေသးပါ။ သို႔ေသာ္ နက္ျဖန္သည္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အတြက္ ဟုတ္မဟုတ္ မည္သူမွ် မသိေခ်တကား။
လူသားသည္ ဘာသာစကား၊ စာေပတို႔ျဖင့္ ေဖာ္ျပႏိုင္စြမ္းရွိျခင္း
လူသားသည္ ပထဝီေျမေပၚဝယ္ ခလီဖာဟ္ ကိုယ္စားလွယ္ျဖစ္ျခင္း၊ စၾကဝဠာ ေလာကခပ္သိမ္းတြင္ အေကာင္းဆုံးေသာ သဘာဝ စြမ္းရည္ပိုင္ဆိုင္ေသာ ဖန္ဆင္းခံျဖစ္ျခင္း၊ အလႅာဟ္ထံေတာ္မွ ရူဟ္စြမ္းအင္ထူးရထားျခင္း၊ စၾကဝဠာေလာကခပ္သိမ္းႏွင့္ သက္ရွိသက္မဲ့ ခပ္သိမ္းသည္ လူသား၏ လက္ေအာက္ခံျဖစ္ျခင္း၊ ထိုအရာတို႔ကို စနစ္တက်သုံးစြဲရန္ အမာနသ္ အပ္ႏွံထားျခင္း၊ လူ႔သဘာဝမွာ ေျမမွစတင္ခဲ့ေသာ္လည္း ရုပ္ေလာက၌ အျမင့္ဆုံးအဆင့္သို႔ေရာက္ႏိုင္သလို ေသျခင္းတရားကိုေတြ႔ၾကံဳၿပီး တမလြန္၌ ပို၍ျမင့္ေသာ နိစၥထာဝရၿပီးျပည့္စုံသည့္ ပန္းတိုင္သို႔ ေရာက္ႏိုင္ျခင္း စသည္တို႔အျပင္ တိရစာၦန္မ်ားထက္ သာလြန္ေသာ အျခားအရည္အခ်င္းမ်ားမွာ မိမိ၏ဆႏၵခံစားမႈကို သင္ၾကားရျခင္းမရွိဘဲ ဘာသာစကားျဖင့္ ေျပာဆိုႏိုင္စြမ္းရွိျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ စာေပျဖင့္ ေရးသားႏိုင္စြမ္းလည္း ရွိ၏။
“ထို (အလႅာဟ္) အရွင္ျမတ္သည္ပင္ လူသားကို ထင္ရွားျဖစ္ေပၚေစေတာ္မူခဲ့၏။ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ပင္ လူသားအား စကားေျပာဆိုမႈကို သင္ေပးေတာ္မူခဲ့သည္” (ကုရ္အာန္ ၅၅း၃-၄)
“ႏူန္….(ငါအရွင္ျမတ္သည္) ကေလာင္ကို လည္းေကာင္း၊ ေရးမွတ္ၾကသည္တို႔ကို လည္းေကာင္း သက္ေသထူေတာ္မူ၏” (ကုရ္အာန္ ၆၈း၁)
“အသင္သည္ မိမိအား ေမြးျမဴဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ အရွင္ျမတ္၏ နာမံေတာ္ျဖင့္ (အစျပဳ၍) ဖတ္ရြတ္ေၾကြးေၾကာ္ပါေလ” (ကုရ္အာန္ ၉၆း၁)
“ထိုအရွင္ျမတ္သည္ လူသားအား ထိုလူသား မသိခဲ့ေသာ အရာမ်ားကို သင္ၾကားေပးေတာ္မူခဲ့ေပသတည္း” (ကုရ္အာန္ ၉၆း၅)
ထို႔ေၾကာင့္ စၾကဝဠာ၊ ကမာၻေျမႏွင့္ သက္မဲ့ အရာခပ္သိမ္း၊ ရုပ္ႏွင့္စြမ္းအင္တို႔သည္ မိမိတို႔ နာခံေဆာင္ရြက္ရမည့္ သဘာဝက်င့္စဥ္ျဖစ္ေသာ အလႅာဟ္ထံမွ ဝဟီလမ္းညႊန္ကို ရုပ္ဥပေဒသမ်ားအျဖစ္ ရၾကသည္။
ကမာၻႃဂိုဟ္တြင္ တိရစာၦန္တို႔သည္ အလႅာဟ္ထံမွ ဝဟီလမ္းညႊန္ကို ရုပ္ဥပေဒမ်ားႏွင့္ အသိစိတ္တို႔မွတစ္ဆင့္ လကၡံၾကသည္။ လူသားသည္လည္း မိမိအား ဖန္ဆင္းခံထားရသည့္ သဘာဝႏွင့္အညီ က်င့္ၾကံေနထိုင္ႏိုင္ရန္ အလႅာဟ္ထံမွ ဝဟီလမ္းညႊန္ကို ရုပ္ခႏၶာကိုယ္ႀကီးသည္ ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ဥပေဒသမ်ားမွတစ္ဆင့္ လကၡံရရွိၾက၍ လူသား၏ နဖ္စ္ဝိညာဥ္အတြက္ ဝဟီလမ္းညႊန္သည္ လူသား တမန္ေတာ္မွ တစ္ဆင့္ရၾက၏။ အလႅာဟ္က ေရြးခ်ယ္ေပးသူမွသာ ရၾကေလသည္။ (ကုရ္အာန္ ၄၂း၅၁)

No comments:

Post a Comment